Misschien kent u het wel...

Door de bomen het bos niet meer zien.

Even druk om het geheel goed af te ronden, maar daardoor te weinig tijd voor de andere taken. Een extra persoon is niet constant nodig en soms voor 1 uur en dan weer een dag. 

Wij bieden u die flexibiliteit. Heeft even te kort tijd voor een kantoor werkzaamheid, dan kunnen wij u hier ontzorgen. 

Kantoor werkzaamheden

Heeft u teveel kantoorwerkzaamheden en net even te weinig personeel om deze goed af te handelen, dan kunnen wij voor minimaal 1 uur bijspringen. Wilt u dit voor een vaste tijdstip en/of dag per week, dan is dit ook mogelijk.

Wat wij voor u kunnen doen, raak verschillende kantoor gebieden, zoals: zoals:

Loopt u achter in de verwerking en wilt u graag op tijd leveren, dan kunnen wij bijspringen. Vaak is dit routine werken, waardoor dit eenvoudig is over te dragen.

Voor elk bedrijf is op tijd factureren belangrijk. Tijd is immers geld. De betaaltermijn gaat pas in na facturatie en rekening houdend met de ontvangst van de factuur.

Vaak is de facturatie een vervolgstap van de orderverwerking, waardoor deze handeling eenvoudig te verrichten zijn.

Anders is het wanneer u gebruik maakt voor een pro-forma factuur. Dan zit er namelijk een stap tussen.

Het bijhouden van de boekhouding is een belangrijk punt voor verschillende “processen”. Denk u maar eens aan:

  • BTW aangiften
  • Betallingsherinnering (debiteuren en crediteuren)
  • Actuele voorraad

maar ook uw liquiditeit en de status van de solvabiliteit. 

We  hadden het al eerder genoemd bij “Consulting” het verzorgen van een mailing. Een secuur werkje dat veel tijd kost. Indien wenselijk kunnen wij u ook hier mee ondersteunen.

Heeft u bepaalde overzichten c.q. reports nodig, dan kunt u deze vaak als automatisch generen vanuit uw boekhoud- en/of handelspakket. De meeste software, afhankelijk van de versie, bieden de gewenste overzichten of is het mogelijk deze te maken. 

Is er teveel eilanden structuur op kantoor, dan kunnen wij u daar ook mee adviseren. Door onze ervaring in de automatisering op office niveau hebben wij al diverse kantoren in kleine stappen geanalyseerd en vervolgens voor een oplossing gezorgd.

Soms is deze eenvoudiger dan u denkt.

De E-commerce is niet meer weg te denken deze tijd. Naast een fysieke winkel of een bedrijf met vertegenwoordigers is een website, maar vooral een webshop, een absolute must om zichtbaar te zijn. Daarnaast is de verkoop eenvoudiger om direct het artikel vanaf de webshop te tonen. Op onze tab webdesign kunt u lezen wij wat voor u kunnen beteken.

Hebben wij iets overgeslagen. Dat kan. Zit u met een probleem of heeft u een vraag, bel gerust. Wie weet.

U kunt ook gebruik maken van het informatie aanvraagformulier Office Support