Misschien kent u het wel...
Door de bomen het bos niet meer zien.
Even druk om het geheel goed af te ronden, maar daardoor te weinig tijd voor andere taken. Een extra persoon is niet constant nodig en soms voor 1 uur en dan weer een dag.Wij bieden u die flexibiliteit. Heeft u even te kort tijd voor een kantoor werkzaamheid, dan kunnen wij u hier ontzorgen.
Is er te weinig kennis in huis, dan kunnen wij u begeleiden. Dit kan voor diverse Windows pakketten, zoals:
- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
- Mamut Software (handel en financieel)
- WordPress (website en WooCommerce Webshop
ShopFactory (webshop) - Overige pakketten
We hadden het al eerder genoemd bij “Consulting” het verzorgen van een mailing. Een secuur werkje dat veel tijd kost. Indien wenselijk kunnen wij u ook hier mee ondersteunen. Er zijn verschillende mailingsprogramma’s verkrijgbaar, waaronder Sendblaster. Vaak kunt u ook al een selectie maken vanuit uw administratie- c.q. handelssoftware
Even handen tekort om alle orders te verwerken. Is dit tijdelijk dan kunnen wij u altijd ondersteunen.
Komt het vaak voor, dan is een order import functie voor uw handelspakket misschien een betere (efficiënter en voordeliger) manier. Wanneer de software het toelaat kunnen wij ook dit voor u verzorgen
Voor elk bedrijf is op tijd factureren belangrijk. Tijd is immers geld. De betaaltermijn gaat pas in na facturatie en rekening houdend met de ontvangst van de factuur.
Vaak is de facturatie een vervolgstap van de orderverwerking, waardoor deze handeling eenvoudig te verrichten zijn.
Anders is het wanneer u gebruik maakt voor een pro-forma factuur. Dan zit er namelijk een stap tussen.
Het bijhouden van de boekhouding is een belangrijk punt voor verschillende “processen”. Denk u maar eens aan:
- BTW aangiften
- Betalingsherinnering (debiteuren en crediteuren)
- Actuele voorraad
- Liquiditeit
- Solvabiliteit
Heeft u bepaalde overzichten c.q. reports nodig, dan kunt u deze vaak al automatisch generen vanuit uw boekhoud- en/of handelspakket. De meeste software, afhankelijk van de versie, bieden de gewenste overzichten of is het mogelijk deze te maken.
Mist u een overzicht, dan is het misschien mogelijk de gegevens te exporteren en deze vervolgens de analyseren in Excel.
De E-commerce is niet meer weg te denken deze tijd. Naast een fysieke winkel of een bedrijf met vertegenwoordigers is een website, maar vooral een webshop, een absolute must om zichtbaar te zijn. Daarnaast is de verkoop eenvoudiger om direct het artikel vanaf de webshop te tonen. Op website pagina kunt u lezen wij wat voor u kunnen beteken.
Problem solving is een groot begrip. Het oplossen van kantoorproblemen kunnen zowel eenvoudig als complex zijn. Voorkomende problemen zijn onder andere:
- Waar staan de bestanden
- Wat is het nieuwste bestand
- Is er een history opgebouwd
- Hoe verkrijg ik het juiste overzicht.
- Teveel verschillende software
- Eilanden structuur in plaats van centralisatie
Is er teveel eilanden structuur op kantoor, dan kunnen wij u daar ook mee adviseren. Door onze ervaring in de automatisering op office niveau hebben wij al diverse kantoren in kleine stappen geanalyseerd en vervolgens voor een oplossing gezorgd.
Soms is deze eenvoudiger dan u denkt.
Vraag: Waar staan uw bestanden?
Hebben wij iets overgeslagen?
Dat kan. Zit u met een probleem of heeft u een vraag, bel (036 – 8 444 666) gerust . Wie weet.
U kunt ook gebruik maken van het informatie aanvraagformulier Office Support